Επικαιρότητα
Εντολή στον Δημοτικό Σύμβουλο – Πρόεδρο της ΔΕΥΑΗ κ. Γεώργιο Βουρεξάκη, να μεταβεί στην Γαλλία (πόλη Ανζέ Λουάρ /Angers Loire Metropole, Νάνδη /Nantes) το διάστημα από 3 μέχρι 6 Ιουνίου 2026, με σκοπό τη συμμετοχή του στην 2η και τελική επιτόπια επίσκεψη-συνάντηση (2nd site visit) στην “Πιλοτική πόλη” Ανζέ Λουάρ, για την ολοκλήρωση της μαθησιακής εμπειρίας μεταξύ των δύο πόλεων και την ενίσχυση της μεταφοράς γνώσεων και συνεργασίας, μέσω ενός Σχεδίου Δράσης για τη μεταφορά λύσεων ή προσεγγίσεων προς τη πόλη του Ηρακλείου (“δίδυμη πόλη”).
27 Μαΐου, 2026